Wij organiseren een heel tof festival, we willen daar echt een feest van maken.
En natuurlijk hebben we te maken met regels vanuit de overheid.
Hoe die er in februari uit zien weten we nog niet.


We houden voorlopig de geldende regels aan en als deze wijzigen informeren we de groepen daarover.

Gewijzigde maatregelen bezoek DRU Industriepark met ingang van vrijdagavond 24 september

 

  • Voor horeca, filmhuizen, podia, theaters en evenementen wordt een coronatoegangsbewijs verplicht om naar binnen te mogen.
  • Vanaf 14 jaar moeten bezoekers aan horeca, podia en evenementen naast het coronatoegangsbewijs ook een identiteitsbewijs laten zien (paspoort, ID-kaart of rijbewijs).

Inschrijven gaat zo:

 

  1. Je meldt je aan via het inschrijfformulier. Inschrijven kan tot 1 oktober 2021.
  2. Na medio oktober hoor je of jouw groep is ingeloot of als reserve op de wachtlijst staat.
  3. De betaling van het inschrijfgeld gebeurt in 2 stappen.
    Eerst betalen alle groepen, ter bevestiging van de plaatsing, het basisbedrag van € 135,-
  4. Daarna betalen groepen met meer dan 10 zangers een aanvullend bedrag.
  5. De nota wordt via Bureau Balk verstuurd.
  6. De inschrijving is pas definitief wanneer het basisbedrag is voldaan.

Wat kost het om mee te doen?

 

BALK leden:

Vast: € 135, per groep ongeacht aantal deelnemers.

Groepen met meer dan 10 zangers betalen naast het vaste deel:

  • voor de 11e t/m 20e zanger € 10,- p.p. 
  • voor het aantal boven de 20 € 7,50 p.p.


Niet BALK leden:

Vast: € 150, per groep ongeacht aantal deelnemers.
Groepen met meer dan 10 zangers betalen naast het vaste deel voor iedere zanger boven de 10: € 15,- p.p.

 

HTML

Bianca coördineert het digitale verkeer, website en social media.

Zie je iets geks of zijn er vragen? Stuur dan een whatsapp of mail via ons contactformulier.